Method Man - Built For This f. Streetlife & Freddie Gibbs

On paper this looks great right? Well luckily enough, upon listening... the end result is just that. Hit the jump to take a listen to the first single from the upcoming soundtrack to RZA's Man With The Iron Fists. Shouts to Frank Dukes on the production.

Show Comments
  • chris8000

    ..hey! thats Batista!

  • http://fdf bilree


  • Belize


    most underated album

  • Mobes317

    So thats what Batista has been doing with his life... Neeeeeed that Crystal Meth album (still holding hope for it)

  • TB


  • Underground Entertainment

    Word....this beat go so fuckin hard.

  • swicks

    Ruined by garbage Freddie Gibbs.

  • muk

    wtf clean?

  • DJ Daz-One

    What's wrong with it being clean (RADIO DJ's) need the edited versions

  • Lakeview


    kill yourself

  • j

    @swicks yeah, youre retarded

  • you

    damn haven't meth in a minute. one of the dopest.

  • you


    Nah. The production on that album was trash except for a couple of joints.

  • PRalines

    why are you all so quick to call someone out for not liking an artist? "You dont know hip hop you faggot GTFO." internet c-sections full of a bunch of clowns.

  • Just

    Not clowns, it's just that people with a brain know that Freddie Gibbs is one of the illest artists the emerge in the past few years, that's all.

  • Just

    to emerge*

  • colb

    @belize...the fact your name is belize and givin 4.21 the credit it deserves....letem hate....

  • A-a-a-a-alchemist

    what's with the victoria's secret artwork?

  • B

    @swicks If I ever heard you say that in person, I'd slap the shit out of you. @Just Yeah, you're exactly right.

  • Jazzy Jon

    Can't wait for the unedited version, still dirty as fuck though

  • Drezain

    @swicks SHUT THE FUCK UP!!!

  • Doped Up on SNeaks

    @ a sack of aids dicks.. Freddie Gibbs is that nigga..He is one of the illest MC's coming out right now... @ Just...i totally agree with you... Gangsta Gibbs HOE!!!!


Red Cafe - "Rojo" (Video)

Shakedown Empire: Volume 1 coming soon.

Comments Off on Red Cafe - "Rojo" (Video)
DOPE 6       6 NOPE

Necro - "Licinpusee" (Video)

Some NSFW visuals shot in Australia and L.A.

Comments Off on Necro - "Licinpusee" (Video)
DOPE 32       16 NOPE