.
  • cb

    You forgot to list when Odd Future is there. 6:30 - 7:15

  • noah

    they left out Odd Future on purpose.

  • A Reader!

    "Our Friends" haha I like that !!

    Fuck Odd Future !!

    Hopefully this will result in some more comments/back-n-forth on this post !!

  • Aren’t

    What exactly is good about Santigold?

  • cb

    Woo. Glad to see that. Even Shake and Meka will usually include them as their best friends when they post something that is somehow OF related.

  • NYdreams

    so jay only performing on the first day ???

  • dave

    omg they chabge rita ora time i wanted see her fine ass.shit at least odd future still performing on time.i wanna see how good gart clark perform live.smh@ drake and perl jam.talk about washed up artists.

  • @ dave

    Actually Pearl Jam kicks ass live. I never really liked them, personally, but I say them last year and there's something about Eddie Vedder's style that just works really well live.

  • dave

    oh word.i like one song from them i cnt remember the name .but i might chck wm out.cant wait for jill scott to get off the stage

  • http://www.youtube.com/watch?v=eP31rw2kpTM&feature=html5_3d the atlantic sea child

    The xx??

  • http://real-tube.net Knockout artist

    Jay z will never retire.

  • SforMusic

    watchin the OF Set on 2DBZ.com - CLASSIC lol

  • Metal165

    2dbz should dead the beef.I don't even like OF like that

  • dave

    lmao@starmusic. oddfuture killed it and said fuxk 2dopeboys lol.hodgy is such a ill lyricist and mike g is unddeerated.and without tyler it would be dead

  • Chris Butta

    No Drake???

  • Bill

    PJ!

  • Don

    Would be nice to see the headliners live. Boo!

  • AC

    Guess PJ, the label, copyright issues prevented the live stream?
    Well that sucks. I was looking forward to watching that.