Knocka - You Ready (Video)

Shot in them Harlem streets of course.

Show Comments
  • now this is hip hop.

  • this is good visuals for that track

  • BazookaJoe

    OH SHIT MY NIGGA RUGA RELL!

  • HuffmanCara

    my buddy's aunt makes $86 every hour on the laptop. She has been fired for ten months but last month her pay check was $19500 just working on the laptop for a few hours. Read more on this site CashLazy.*com
    (remove the *)

  • Nigga nigga nigga nigga.... Damn son the song should be called nigga.... This dude ain't a rapper no artist development is gonna do anything for him,stop waisting ya breathe my g nobody's listening...

Weekly Dope v.01

A mix of the best tracks of the week—featuring JAY Z, Gucci Mane, Trey Songz, Meek Mill, T.I., Lil Wayne and more!

10 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.01
DOPE 34       7 NOPE