Crooked I – Praise God f. K-Young (Video)


Directed by Blind Republic

Crooked's Psalm 82:V6 tape gets a visual treatment for one of its singles.

PREVIOUS: Joell Ortiz & Crooked I Freestyle in Paris (Video)

Show Comments
  • bim

    typo, it's praise, not parise

  • dev

    praise humanism. its not "god's" fault people die, its not "god's" fault you made it this far in life. everything that happens is a result of another person or event. the mere thought of there being a divine spirit controlling our lives baffles me.

  • hatin ass niggas not gonna like this.

  • j

    slaughterhouse killed all these niccas atreet cred forever

  • So a person can't believe in what the fuck they want to believe in? Damn

  • SHOWMAN3000

    Phenomenal visual, story, theme and song!

  • buckets

    i knew dudes would take "praise god" a little too literal... keep doing your thing croook.. we need music like this

  • gavin

    people that wanna shit on other people's faith just cause they don't have any of their own baffle me. One thing no one can deny is Crooked I is fuck famous and no one knows who the fuck "dev" is. So what does that say?

  • 123

    if these rappers dont fix there ryheme schemes and beats soon
    im going to quit listing to music all together

  • Props to Crook for a joint with a strong message, keep doin ya thing fam the West is proud of u.

News

The Re-Up: April '16

RIP Prince. Lemonade. Views. Respek.

7 Shares
Comments Off on The Re-Up: April '16
DOPE 7       1 NOPE
Singles

No Malice - "Best Believe It"

The older brother of Pusha T returns with his first new song in two years.

10 Shares
Comments Off on No Malice - "Best Believe It"
DOPE 100       23 NOPE
Singles

SHIRT - "Pachuga Sunrise"

Two years later, a bonus track from the Queens emcee's RAP album is liberated for the masses.

9 Shares
Comments Off on SHIRT - "Pachuga Sunrise"
DOPE 10       2 NOPE