News

Wiz Khalifa Finishing Up Cabin Fever 2

blame it on Shake October 9, 2012

To many fans excitement, Wiz took to his Twitter to announce that the sequel to 2011's Cabin Fever is done and being mixed. No word on a release date, but hopefully it's sooner than later.

PREVIOUS: Xzibit – Enjoy The Night f. Wiz Khalifa, David Banner & Brevi | Ne-Yo – Don’t Make ‘Em Like You f. Wiz Khalifa

  • Johnny

    Cabin fever was waaaay better than his album. Imo

  • unclesam

    Cabin Fever was fucking garbage. Rolling Papers too, but that doesn't make Cabin Fever ANY better.

  • Mike Tomlin

    Kush & OJ > Cabin Fever > Taylor Allderdice > Rolling Papers

    Shit some of his real old stuff is better than Rolling Papers.

  • cap

    anyone see wayne kissing stevie j? wtf knew he was gay

  • waitingtoolong

    1 question: Where the fuck is Live in Concert?

  • red

    K&OJ > Flight School > BAR > Star Power > POTC 2 > Show & Prove > POTC > Grow Season > Cabin Fever

    Taylor Allderdice and Rolling Papers don't even make the list.

  • Pretty obvious he needed a mixtape to hold over until ONIFC.

  • Wonton Soup

    Cosign @Red haha I actually 100% agree with that order as well

  • MusicHead

    NO ..it go Kush&OJ, Taylor Allderdice, Cabin Fever, Flight ScHool , Bar, Star Power, POTC 2, Show & Prove, POTC, Grow Season, THEN Rolling Papers.

    Y'all niggas don't know shit .

  • kongaman

    MusicHead is totally correct.

  • nah

    nah man. taylor allderdice shouldnt be that high on the list. its not his worst shit, but its definitely not better than kushxoj, flight school, POTC2 , BAR, or cabin fever.

  • nah

    if you ask me wiz's top 3 albums are

    1. Kush x OJ
    2. Flight School
    3. Cabin Fever.

  • get money ho

    fuck the haters wiz b running it

  • JWill

    Cabin Fever for me personally is what made me a fan of Wiz, then I listened to everything else he released and I was disappointed. I'm curious on what type of sound he'll have on that...

  • quas

    wiz will never exceed the classic mixtape that is kush x oj. Top 3 mixtapes of all time and I still bump it to this day

  • Gozer

    whatever happened to live in concert? I'm not gonna get impatient about free music I'm just wondering if I imagined that or what

  • Cabin Fever 2 will be released tomorrow on Oct the 15th. Check Wiz Khalifa's twitter.