The-Dream - Tender Tendencies

After announcing the commercial release of his free album 1977 and debuting the LP's first bonus track, Mr. Terius Nash drops off another track from the upcoming project set to arrive at retailers December 18.

Show Comments
  • wtf

    Iz this nigga saying he gay af????

  • Good Peaoples

    ^^^^^^ smh idiot

  • REAL

    Im not feeling this track even tho he my fav Rnb artist... I won't be buying 1977

  • ^^moron

    lol neither will I...its a free album dipshit

Mixtapes/Albums

Weekly Dope v.13

Featuring new music from André 3000, Isaiah Rashad, Danny Brown, Jeremih, Gucci Mane, and many more.

0 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.13
DOPE 10       4 NOPE
Video

Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)

The alternative version, found on Stoned on Ocean, gets the visual treatment.

0 Shares
Comments Off on Curren$y – "Rhymes Like Weight" (Video)
DOPE 50       3 NOPE