.
  • Deco B

    RIP to The Cool Kids

  • The Reala

    Damn, that's a little disappointing to hear but they may end up coming back & doing something together as a group. I remember the bts pictures & video they did for this song. Glad we finally get to see it.

  • Sam

    Haha did you guys see the eye in Mikey's hat at 2 minutes? Funny shit

  • welp

    this was really their only solid project. the rest were very disappointing and sleepers.

  • not

    @welp agreed, although tacklebox had a few solid joints on there as well

  • adolfmayne

    Lol when i first saw this on rap radar i was like wtf mikey hasnt dtessed like that in 3yrs

  • lloyd4losers

    i always liked Chuck better, mikey sounds like everybody else now