Fred The Godson - Slow Flow (Video)

New visuals off Fred's Gordo Frederico mixtape.

PREVIOUS: Fred the Godson – All Gold Everything (rmx)

Show Comments
  • yup

    WTF? is this. @ least you got gordo right, stop laying out lyrics like your audience is dumb...yes fatty we get it

  • malcyvelli

    i want niggas to do well but this guy...its been like 2 years since he made the freshman list or was on the come up or whatever and his career has made NO noticeable advancements, you gotta realize some shit aint workin man, get some new management or try some new marketing tactics


Casey Veggies Unveils 'Live & Grow' Tracklist

Dom Kennedy, Ty Dolla $ign, Dej Loaf, Hit-Boy, and more join the L.A. native on his upcoming debut.

Comments Off on Casey Veggies Unveils 'Live & Grow' Tracklist
DOPE 46       5 NOPE