Raekwon – 86 (rmx) f. AZ & Altrina Renee (Video)

Visuals for the Sosa-assisted remix to Raekwon's '86. Doe or Die 2 coming soon!

Show Comments
  • VersacheMane

    Raekwon always comes correct. Sounds like it was made in 97-98 but otherwise smooth joint. It would be nice to see someone bring this sound back production wise and a have...say Joey Bada$$ lace up the beat.

  • andOneill

    love this shit!! smooth as fuck, AZ killed the feature, stil married to that billionare tho? he must be the welthiest rapper in the game lol

  • http://rap-essence.blogspot.com Mike

    Dope shit. AZ wrecks that beat.

  • http://jeffreydelacruz.com Jeffrey dela Cruz

    Uhhh... AZ! So dope, not to many rappers as smooth as him.

  • spewing

    Damn that AZ verse was dope. Perfect flow over this beat

Singles

Maino - "Summertime Freestyle"

The self-proclaimed King of Brooklyn revisits one of Beyonce's first solo singles.

37 Shares
Comments Off on Maino - "Summertime Freestyle"
DOPE 7       8 NOPE
Singles

Chinx - "Don't Mind Me"

RIP Chinx. Welcome To JFK out August 14th.

148 Shares
Comments Off on Chinx - "Don't Mind Me"
DOPE 31       23 NOPE