.
  • jumpman209

    All the tours skip Vegas :(

  • jojo

    No Oklahoma :-( hey we luv u too

  • jennifer

    when do these tickets go on sale!? for myrtle!

  • brandon

    No fucking Chicago stop! Blew

  • k0d3z

    Mississauga & Oshawa, but no Toronto? Fuck those shithole towns. What the fuck

  • http:/thatmorbidshit.tumblr.com/ Fuckyoupayme

    Baltimore? I'mma be there. First time seein that inverted chip-toothed nigga Fab in concert. What singles is this nigga gonna perform though, Breathe?

    • Dj

      How long ago did breath come out. Can tell u don't know shit about fab!

    • leon

      Don't even go with your negative ass... fab obviously has dropped some elite mixtapes and recently i may add.Ima see fab mr wrath of caine up in Seattle for sure

  • help

    Man the Canadian dates on this are wack, at least Joey Bada$$ is coming through Ottawa

  • ShayJae

    OMG , im so excited ,, I can't wait to see FAB & Pusha T .. 2 of my FAVS at the same damn time , CRAZYYYYYY !!!! This is going to be interesting , not to mention Fab's ; Loso's way 2 drops next month as well !!!!!! TURN UP

  • http://about.me/johnnydub JohnnyDub

    #TORONTO OWN!! NEW RAW TALENT FOR YOU!!! CHECK OUT MY NEW BIO PAGE WITH THE SOUNDCLOUD LINK TO MY TRACKS!! #DREAMING

  • http://kingpais Roberto

    No Houston? Wtf