ScHoolboy Q & Mystikal Freestyle On Sway In The Morning (Video)

While out in Austin for SXSW, Sway held an extended airing of his Shade45 morning show. During the broadcast, Mystikal and Groovy Q rocked over Snoop Dogg's Scoop DeVille-produced "I Wanna Rock". Take a look/listen up above and get ready for that #oxymoron.

Show Comments
  • nujaq

    boo.. that was wack..

  • oldgramps

    mystikal is always unique and dope. Schoolboy Q verse was awful- absolute shit! yet another slap in the face reminder of how fuckin dead hiphop is...

  • Pretty wack

  • Elko

    Who'se that girl sitting behind Msytikal though.

  • Mystikal will always be dope to me, nobody can touch his style.

  • Blogs Died

    niggas complain about off the top of the dome freestyle and lack of it and when dude actually does it, it's garbage? Well no shit...

  • deafnow

    @blogs rappers these day freestyle at a 2nd grade level...their writtens at about 4th grade...what ever path they choose. we're fucked. Id rather have my both my ears open hand slapped then listen to this shit

  • house nigga 4 life

    its always cool seeing rappers freestyle (or try to lol). people gotta stop getting sad when they see people having fun. fucking emo bitches.

    I think a Mystikal and Q record would be dope though. they got similar energies when on a song.

Singles

Fayn - "Jesus"

Just let me be.

20 Shares
Comments Off on Fayn - "Jesus"
DOPE 11       10 NOPE
Singles

Ramaj Eroc - "Turnt"

Off the Chicago-to-LA transplant's Last Train 2 project.

50 Shares
Comments Off on Ramaj Eroc - "Turnt"
DOPE 13       1 NOPE
Video

Maino - "Die A Legend" (Video)

Brand new visual from Maino's King Of Brooklyn 3. mixtape.

7 Shares
Comments Off on Maino - "Die A Legend" (Video)
DOPE 11       4 NOPE