Tory Lanez - Up (Fell In Love)

Canadian emcee, Tory Lanez debuts his new single “Up (Fell In Love)” (prod. by The Mekanics) off his upcoming project, Conflicts Of My Soul dropping soon.

PREVIOUS: Tory Lanez – Fourteen & 40′s

Show Comments
  • eer

    he dickrode drake and wayne for so long nobody checkin for him anymore

    • YUNGTYONTHETOP

      Y'all talkin bout T lanez copying drake lil Wayne n trey songz smh y'all get off Tory Lanez dick!

    • L.I.

      Nigga shut the fuck up Tlanez is an original he shit 100% swavey

  • tdot

    lol is that why his shit is buzzing all over the web right now??

  • dynamicShots

    Dudes music is cool, but I still can't get over the fact he shares names with a renowned porn star who specializes in anal...

  • http://N/A XI

    This. IS. Drake. Music.

    mixed with a little bit of trey songz...

    NOPE!

  • http://www.motahiphop.com MotaHipHop.com

    This is a dope record!

  • jerry

    I dont know why yall are acting defensive. this the same dude who made a video like 3 years ago literally begging drake just to listen to his music and even offered him money. the video is probably still on worldstar. The evidence is there for anyone. nobody is on his dick.

  • Pete

    Good song, but this nigga should've changed his name.

Singles

DJ Quik - "BBHMM (Remix)"

Oh, you thought he wasn't gonna hop on this?

105 Shares
Comments Off on DJ Quik - "BBHMM (Remix)"
DOPE 49       1 NOPE
Video

Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)

The Chi-Town MC mobs through the streets with his crew in his latest clip.

75 Shares
Comments Off on Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)
DOPE 27       8 NOPE
Singles

Chris Brown - "Liquor"

Breezy gets loose on his latest drop.

43 Shares
Comments Off on Chris Brown - "Liquor"
DOPE 9       14 NOPE