Danny Brown – Kush Coma f. A$AP Rocky & Zelooperz

Danny Brown liberates the studio version of his new single "Kush Coma" with A$AP Rocky and Zelooperz which he premiered with Tim Westwood on BBC Radio 1xtra last week. Danny Brown's forthcoming debut LP, Old, coming soon.

PREVIOUS: Danny Brown Brings Out Action Bronson In London (Video)

Show Comments
  • bambambam

    those ASAP ad libs are off beat... wtf?

  • Unxpekted

    This is fucking awful, had to wash out my ears with Reasonable Doubt, Illmatic, and Ready to Die.

  • milly

    8 nopes? lmfao nggas dont know good music on here, end of story

  • Chase

    Wait. where the fuck is Zelooperz? You're telling me he has the fucking chorus and not a genius verse. gtfooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • dave

      i agree wit u. zeloopers go hard. if you dont know bout him check out the bruiser brigade freestyle on pitchfork youtube page. nigga ripped that shit

  • NoWuff

    wow you really sent me off on a blank mission @Dave

  • yaowasrealest

    ^ lmao word me too what do you mean bruiser brigade

  • Will

    Danny Brown is that dude. I cannot wait for the album its gonna bee the shit hope its like XXX.

  • Andy!!!1

    It's been confirmed, people that don't like Danny Brown are faggots.

  • deek

    u a lame if u duno who bruiser brigade is

  • adolfmayne

    bruiser brigade is danny brown's collective

Singles

Joey Fatts - "Grindin'"

The Long Beach native tells us about the grind on his latest drop.

61 Shares
Comments Off on Joey Fatts - "Grindin'"
DOPE 14       0 NOPE
Singles

DJ Quik - "BBHMM (Remix)"

Oh, you thought he wasn't gonna hop on this?

109 Shares
Comments Off on DJ Quik - "BBHMM (Remix)"
DOPE 49       1 NOPE
Video

Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)

The Chi-Town MC mobs through the streets with his crew in his latest clip.

75 Shares
Comments Off on Lucki Eck$ - "Lowlife" (Video)
DOPE 27       8 NOPE
Singles

Chris Brown - "Liquor"

Breezy gets loose on his latest drop.

45 Shares
Comments Off on Chris Brown - "Liquor"
DOPE 9       14 NOPE