Reese – DSNRTRAPN (Mixtape)

ATL spitter Reese grabs Buddy, Jay 305, Key!, Curtis Williams, and OJ Da Juiceman on his newest mixtape, DSNRTRAPN, which sees production from Zaytoven, Chuck Inglish, Jahlil Beats, Trap Money Benny, and several others. Stream and download the 16-track project after the jump.

DOWNLOAD: Reese – DSNRTRAPN (Mixtape)

Show Comments
  • T+eEXxAa$s

    Banger! YALL some haters ...

  • http://ht milly

    they NOPED this with a quickness lmao fuckin faggots yo. they see a dope ass cover and dope features and get all butthurt like nobody but mac miller can pull hot features and not sound corny rofl fucboi101 here on 2dopeforfuckbois

  • kyrone

    why so much hate?

  • 702

    That album cover lmao shit hard

  • oweski

    i think some of his older shit go hard. no need for hate.

Singles

Black Zheep DZ - "Bueno"

New loosie from the Baltimore native.

53 Shares
Comments Off on Black Zheep DZ - "Bueno"
DOPE 8       0 NOPE
Singles

Devin Miles - "Millions"

The Pittsburgh emcee illustrates his journey.

24 Shares
Comments Off on Devin Miles - "Millions"
DOPE 8       1 NOPE
Video

Russ - "Too Many" (Video)

The DIEMON rep continues to flood the DopeHouse.

29 Shares
Comments Off on Russ - "Too Many" (Video)
DOPE 33       0 NOPE