Chief Keef - Ight Doe (Video)

Another day, another Keef visual.

PREVIOUS: Chief Keef – Love No Thotties (Video)

Show Comments
  • 145evil

    With all the violence and killing go on in Chicago and he films a video with automatic weapon smh.

  • SforMusic

    because you expect Chief Keef to be a role model for young ppl in Chicago lool @145evil

  • dom.G

    shit is so bad it makes me lol

  • 7

    Can he hear the beat when he raps or is he somewhere else? Dead serious.

  • The Real TC

    I find it a liiiittle funny about how Shake went off on a twitter tangent about rappers feeling entitled about getting posted on here and you need to have talent and whatnot for you to be accepted, yet keef gets posted on the regular and he's not even at the same level of popularity he was for the few months when ignorant rap was cool again.

  • red

    Obama needs to send some drones into Chicago and take care of these clowns.

  • AntiToy

    remember 2dope just to be a dope blog now most of the shit yall post is wack af change the website name to 2 toy ass niggas

  • koke

    This shit dope as fuck

  • dagel

    "I find it a liiiittle funny about how Shake went off on a twitter tangent about rappers feeling entitled about getting posted on here and you need to have talent and whatnot for you to be accepted, yet keef gets posted on the regular and he’s not even at the same level of popularity he was for the few months when ignorant rap was cool again."

    this

Singles

Mani Coolin' - "It's Cool"

New music from the Los Angeles buzz maker.

10 Shares
Comments Off on Mani Coolin' - "It's Cool"
DOPE 14       3 NOPE
Video

N.O.R.E. - "Moments" (Video)

Our Drunk Uncle comes to town March 25th.

1 Shares
Comments Off on N.O.R.E. - "Moments" (Video)
DOPE 26       2 NOPE
Video

Balance - "Made It" (Video)

Off the Bay Area emcee's 41510 Redwall EP.

10 Shares
Comments Off on Balance - "Made It" (Video)
DOPE 12       3 NOPE