2013 BET Cypher: Action Bronson, Starlife Breezy, Travi$ Scott, Tiffany Foxx & Lil Kim (Video)

action-bronson-cypher

Queens' Action Bronson, "Hot 16" winner Starlife Breezy, Hustle Gang/G.O.O.D. Music's Travi$ Scott, Lil Kim, and her protégé Tiffany Foxx are next up at the 2013 BET Hip Hop Awards Cypher.

CYPHERSSlaughterhouse | TDE w/ Kendrick Lamar, ScHoolboy Q, Ab-Soul, Jay Rock & Isaiah RashadA$AP Mob | Wax, Rapsody, Emis Killa, Rittz & Jon Connor | Problem, Bad Lucc, Astro & Asia Sparks

Show Comments
  • Slaughterhouse

    LMAO @ Travis Scott's struggle bars.

  • who cares

    Only listened to Bronson's verse. Dude went in.

  • http://www.youtube.com/watch?v=-aDfrmnenSs Ill Son

    Boring! Bronson, was ok. Everything went downhill frm then. The no name dude was cool, tho.

  • haha

    haha that nigga said premo this beat sux

  • clone

    travis had the best freestyle by far ha

  • Billy

    Travis Scott is the 3rd most talented person in that room after Premier and Bronson but this was weak

  • mitch

    Amazing how bad Kim is without Biggie as her ghostwriter

  • j1

    travis scott is bout to ruin hip hop forever.

  • LOLSCOTTYBOY

    Travis, Travis, dude, do some homework. You had forever to write this shit.

  • Sea Monster

    wtf is lil kim, human/cat?

    lol at travis nothing at all comfortable and tellin premier the beat sucks. i was thinkin the same. wtf premo. i wonder how you did that christina aguilera cool trumpets and shit banger in the 00's.

  • shway

    damn lil kim is ugly

Singles

Black Zheep DZ - "Bueno"

New loosie from the Baltimore native.

53 Shares
Comments Off on Black Zheep DZ - "Bueno"
DOPE 8       0 NOPE
Singles

Devin Miles - "Millions"

The Pittsburgh emcee illustrates his journey.

24 Shares
Comments Off on Devin Miles - "Millions"
DOPE 8       1 NOPE
Video

Russ - "Too Many" (Video)

The DIEMON rep continues to flood the DopeHouse.

29 Shares
Comments Off on Russ - "Too Many" (Video)
DOPE 34       0 NOPE