Logic Talks Touring w/ KiD CuDi & More (Video)

Logic had a sitdown with Montreality where he spoke on his absence from this year's BET cyphers due to touring with KiD CuDi earlier this year, he and his manager being in the process of writing a book and what a Logic x Eminem collaboration would sound like.

PREVIOUS: Logic – Two Kings f. King Chip (prod. C-Sick)

Show Comments
  • wack shit

    this guy is terrible live

  • haha

    fucking corn ball, gtfoh

  • Nigga looks like Leprechaun: In the Hood with a fresh shave in that youtube screenshot.
    Not gonna bother clicking because guy's a dweeb. I don't hate dude or nothin but he's the type of dude you'd hit in the face and the first thing he would say is "why?"
    But eh yo what the fuck is with the facebook profile pic on the right of the comment box?

  • nothing more to say

    ^ straight hating

  • FuckdisboiBElowme

    I saw logic in toronto. Don't talk shit about his live shows neega..he was incredible. Fuckboys tryna talk shit but never wanna start shit wit me. Want that beef nigga?


Weekly Dope v.22

Featuring new music from Joe Budden, Eminem, A$AP Rocky, Common, Kendrick Lamar, and more.

Comments Off on Weekly Dope v.22
DOPE 8       1 NOPE

D.R.A.M. - "Cash Machine"

I love the way it takes to me.

Comments Off on D.R.A.M. - "Cash Machine"
DOPE 49       9 NOPE

Ty Dolla $ign - "Stealing"

One more before Ty$' Campaign ends.

Comments Off on Ty Dolla $ign - "Stealing"
DOPE 19       7 NOPE

M.I.A. Releases Her Last Album, 'A.I.M.'

After five critically acclaimed albums, the musical lightning rod calls it quits...

Comments Off on M.I.A. Releases Her Last Album, 'A.I.M.'
DOPE 33       9 NOPE