Random Acts Of F*ckery: Pawn Rite Edition

You know, this shouldn't even be considered an RAoF entry, as I'm sure there are plenty of struggle rappers who have done this. However, including Uncle Murda - Brooklyn's resident one man goon band man - as your pitchman puts this over the top.

Show Comments
  • Awww man lmao! That was so lifeless.

  • Sterling Chambers

    tell them uncle murder sent you...lol

  • MidKnightMaRawder

    aww man this a little sad

    • mega mega

      I bet you if Kendrick was in this video yall motherfuckers would be running down to the pawn shop LOL!

      • Damn right I would, Kendrick would have sold it better than that. Acting was horrible.

  • Where is Sean Price, the brokest rapper you know...

  • Shapey

    Lol nah but he prob owns a couple of those pawn rites tho

Singles

Jace - "Gone, Adios"

Right where I left you.

0 Shares
Comments Off on Jace - "Gone, Adios"
DOPE 15       0 NOPE
Singles

IshDARR - "Bandits"

The Milwaukee native continues dropping loosies — this for "party bandits."

0 Shares
Comments Off on IshDARR - "Bandits"
DOPE 21       1 NOPE