Big Sean delivers a gut-wrenching clip for the Miguel-assisted "Ashley" off his sophomore album, Hall of Fame, available in stores and on iTunes now.

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • TheRealPaperKut

    Well, that was weird.

  • hh_addict

    Well...I don't get it...The song and the video are two completely different things...And I used to like this song...So wtf ?!

    • Luke Foord

      My thoughts exactly.

  • MusicHead

    I mean...I bet you a 100 I wouldn't die.

  • $$$

    That's supposed to be his ex-chick and her new dude? Idk

  • Ill Son

    Um, whaaa??? I wish these "artists" just stick to the script of their songs, smh. If not, be more creative as well on TOPIC!

  • MikeTruth

    Had a chance to finally sell some records if this video was good but it isn't. Sorry Sean, you not even gonna go gold with this big swing & miss.

  • BFraser

    Somebody owes me 5 minutes of my life back though haha wow really? Just turrrrrible

  • http://Vimeo.com/ForeignDreams Iszzee

    Well Done! #HOF

  • AmIDickRidingyet

    They were fucking on top of his unconscious ass haha.

  • CIPH$

    i mess with it, cool track/video.

  • kenyaeast

    big sean doesnt know how to convince us that hes not boring..

  • three

    Big Sean called up Cole and was like aye i cant afford miguel so how about i die instead..