Big Sean Confirms J. Lo Collaboration, Taking Singing Lessons

The Rap-Up recently caught up with Big Sean at a Power 106 event where the Detroit native, dressed in his best faux-Pharrell hat, revealed that he has collaborated with Jennifer Lopez (who has been making the rounds on the internet the past month or so) and also mentions that he's taken up singing lessons which we will hear more of in the future.

Show Comments
  • Guest

    thats kinna gay

  • MidKnightMaRawder

    Damn, just when i though this dude could not get cornier.

    • Sid Eudy


  • thetruthduh

    this nigga is dsperate..

  • LBN-3805

    He better be making a strong comeback cause his last album wasn't even close to all the hype around it and there was that big Kendrick Control verse controversy. and he should've made Detroit his album instead of a mixtape, but so far he been doing good thta1st Quarter Freestyle is crucial

  • LBN-3805

    Why he wearing that Arby's Hat tho

  • LBN-3805

    Please don't sing Big Sean just stick to the rapping aspect of your music... Big fan tho (no pun intended)

  • FuckYouPayMe

    Why this nigga wearin' the Undertaker's hat?

  • $pruce Yee

    he is the epitome of a corny rapper lol.... still bump that Detroit shit every now and then doe

  • Luke Foord

    Early mixtapes and Detroit for me.

  • disqus_pyrGXaSTDx

    I see you sean, singing lessons huh.. well it may take him to that kendrick/drake/cole tier

  • thetruthduh

    sean just needs to identify with poor guys again. "MADE" sean, "nut bust", looking successful isn't for you bruh

  • MikeTruth

    This nigga could do a song with MJ, Stevie Wonder, & Whitney & still won't sell any records.


Premiere: Chino XL - "Hush" f. Frida Dee

The oft-overlooked lyricist delivers a powerful record about drug addiction, produced by Jonathan Hay & Amaji.

Comments Off on Premiere: Chino XL - "Hush" f. Frida Dee
DOPE 31       2 NOPE