Saturday Night Sexy: Laura Elisa

laura-elisa
Twitter: @LauraElisa | IG: lauraelisa

End your Saturday off with the Brazilian/Italian model.

laura-elisa_01

laura-elisa_02

laura-elisa_03

laura-elisa_04

laura-elisa_05

laura-elisa_06

laura-elisa_07

laura-elisa_08

laura-elisa_09

laura-elisa_10

laura-elisa_11

laura-elisa_12

laura-elisa_13

laura-elisa_14

Photos courtesy of Van Styles for The Hundreds.

Show Comments
  • Frank Kennedy

    I GUESS id let her slob on the knob.

  • ThinkinUpAMasterPlan

    She's bad but I'm not a fan of her stupid tats.

  • kingdarius

    slim with a nice lil sorta bubble....id smash

  • Grimzz

    Nice...

  • Sirilly

    YESSSSS!!!!!

  • malcyvelli

    I dig her body

  • https://soundcloud.com/dennistheonenonly Dennis Saucier

    she hot now. but you can tell she wont hold up well. i'd smash but nut far far away from her insides

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    The tattoos kinda ruin it for me she looks like she should have clean skin

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    she has a nice body and very nice face but I know she cheating arching her back like that she really got a little butt

  • Chris Brown
    • SirLanka

      made me 30%

  • who cares

    Fuuuck. Great body and an incredibly cute face. Don't know why she's getting all this hate for her tattoos. They look good on her. Then again I like it when a woman has some ink.

  • Johnson

    Hmm.. not bad, not bad at all

  • dage

    ok, some ink on girls can be hot, but honestly, she got some shitty quality art on her.

  • disqus_xpmwx1oUV3

    Her face is average, not really feeling her that much. I would rather see a full Brazilian on the site, She has a generic looking face, she looks like every other mixed chick the dope been putting on here with an okay body, but a hit face.

Video

Que - Digg It (Video)

Shot by Byrd Films. Following his Can U Digg It? project, Que looks to drop his Sixth Man EP relatively soon. To kick things off, the Atlanta-raised artist releases a video for the first single, "Digg It." RELATED: Que – Games

40 Shares
Comments Off
DOPE 1       1 NOPE
Singles

Ransom - Goliath

For his first release of the year, Ran revisits JAY Z and Nas' "Black Republicans" beat.

45 Shares
Comments Off
DOPE 1       2 NOPE