Cam'ron & -Trak Cover Complex

a-trak-camron-complex

With their highly-anticipated EP Federal Reserve on the way, Cam and Track cover the latest issue of Complex. I haven't been able to check out the entire piece right here because as soon as you scroll down a damn mini-movie starts to play (you can check that out below), but you know that anything with Cam is going to be an interesting read. In case you missed it, check out the first single from Federal Reserve, "Humphrey."

Show Comments
  • rickoshay

    Fuck decaprio! Cam's the greatest actor ever!

    • Your Best Friend

      DiCaprio* and I agree

  • PatrickBateman

    Tickets bought for the cam/DZA show. What is this complex cam/atrak movie? I'm still waiting for Killa Season 2 and Cousin Bang movie...

    • YeDaTruth

      Yeah, idk how he found time to do Percentage with Killa Season 2 & Cousin Bang on deck. I know Netflix paid him a pretty penny, but still. From what I hear, what would have been Killa Season 2 is now going to be his first of the month series.

  • disqus_pyrGXaSTDx

    lol wtf

  • Chris Brown

    LMAOOO THAT PIDGEON IS EPIC
    i want a fucking 1 hour of this. the trailer is full of highlights

  • Your Best Friend

    This is the dopest/funniest shit I've ever seen!

  • Ohms

    FUCKKK YESSS!!!

Songs

KR - "Onyx"

Never fall in love with a stripper.

0 Shares
Comments Off on KR - "Onyx"
DOPE 12       1 NOPE
Songs

Migos - "Where"

Produced by Murda Beatz.

0 Shares
Comments Off on Migos - "Where"
DOPE 20       10 NOPE
Video

Z-Ro - "I Know" (Video)

The Houston native is still Drankin & Drivin.

0 Shares
Comments Off on Z-Ro - "I Know" (Video)
DOPE 19       2 NOPE