tattedupholly
Twitter: @tatteduphollyyy | IG: tattedupholly

End your Saturday off with 50 Cent's newest squeeze model TattedUpHolly.

tattedupholly_01

tattedupholly_02

tattedupholly_03

tattedupholly_04

tattedupholly_05

tattedupholly_06

tattedupholly_07

tattedupholly_08

tattedupholly_09

tattedupholly_10

tattedupholly_11

tattedupholly_12

tattedupholly_13

ENTER RATING

Post a Comment
Share on Tumblr
.
  • Adi Pre

    Looks like the kind of bitch who works at airport security with a glum face and a tight grey shirt.

  • Bryant Hurtado

    Damn

  • ThinkinUpAMasterPlan

    She's bad but those tattoos are gross.

  • wat

    The strength in that face

    • iAmRafy

      Remind me of Waca Flaka

  • thelsoui

    Finally!

  • Kev

    Damn she got that chocha all tatted up yo what a hoe lol

  • 2dope4nope

    I'd take a stab!

  • leutrim

    Too many tats, fake tits, ass has had work done and there's more photoshop in these photos than actual human being, but she's still bad

  • SupaTron3000

    High-Fives for her parents &/or plastic surgeon(s).

  • Chris Brown

    she can get it

    • RealWorldSteve

      Yo, God said she can get it...

  • treez69

    Wont hit tbh

  • Exhibit C

    If it's good enough for 50, god dammit it's good enough for me!

    • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

      I agree with you but c'mon bruh don't take The Lord's name in vain

  • disqus_xpmwx1oUV3

    Finally a real chick with a real body LMAO, all these fake plastic surgery White girls gracing the cover, time for some real women!

    • Thank Me

      Can't tell if you're trolling or not....well done

      • wat

        Haha right? Has to be

      • disqus_xpmwx1oUV3

        It's funny you talk about trolling, when almost every saturday night sexy has been 100% fake or so LOL! The White chicks are obviously the most fake, one picture they look alright, next picture they look like generic buttaface bucket hoes.

        This chick body is obviously real, so how is she fake Jim. Do not tell me you are lying to yourself again, because we know how that went in Liar Liar LOL!

  • who cares

    Fake body or not, she's bad as fuck, and those tattoos only enhance her appearance. I don't get why people on this site seem to hate chicks with tattoos.

  • CamProd

    Haha 50… yo but you gotta check out the new Karmin album ”Pulses” I love this group! Watch the new video also !http://smarturl.it/KarminPulsesVevo

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    damn she thick

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    What's the point of the gas mask tho?

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    So if you get a tattoo on your pubic area does the hair ever grow back?

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    She look gorgeous with all them tats now but in about 20-30 years she gonna regret every last one of em. People need to live in the now but start thinking about their future

    • disqus_xpmwx1oUV3

      Not so much, remember she is African descent, the skin does not sag as much as other ethnic groups does. The same goes for some Asian types.

  • https://twitter.com/_SimeonA703 LBN-3805

    She look like Sofia Vergara kind of

  • Cam TexasBoy Perry

    not feeling this chick at all. she looks mad fake. like her body is way bigger than her head and everything.

  • kamrick_lamar

    She's Queen of bitchez

  • ball666

    this some garbage photoshop.. wish the women knew how bad and artificial it comes out at the end

  • CSO

    Her body is bad, in a good way, love the tattoos. Her face is bad, not in a good way. Still smashin