Jay Rock - Get Up (Remix)


As part of the Red Bull Editions remix project, Jay Rock laces "G punk" band New Beat Fund's "Get Up" with some of that Watts flavor.

PREVIOUS: Locksmith, Jay Rock & Trae Tha Truth - N*ggaz Hate

Show Comments
  • ODFPreme

    wrong song shake

    • shake

      haha oh shit! thanks.

  • Yongjefferson

    What's going on here?!

    • shake

      song is correct now.

      • Yongjefferson

        Omg shake messaged me!!

  • disqus_xpmwx1oUV3

    WAA DA FUCK!!!

    • shake

      haha whoops! song is correct now.

  • IfuxRAW

    Thanks Shake, now all you gotta do is bring back "dope or nope"

  • Da_Father

    two different post of the same song? Porque??

  • @ScHoolboyTom twitter

    Jay Rock is the man


TreaZon - "Tinashe"

The Cleveland emcee confesses his love – or lust.

Comments Off on TreaZon - "Tinashe"
DOPE 22       2 NOPE