DJ Quik – Trapped On The Track f. David Blake & Bishop Lamont (Video)


Directed by RILLAH

Quik can never do any wrong in my eyes. I just hope those rumors of him quitting music aren't true. Enjoy his latest track above, then bump my personal favorite song from him - "Safe + Sound" - below.

Show Comments
  • Selorm Amuzu

    Song is Dope, the video is awkward tho lol

  • CigamSisocran

    I fucks with the song
    Video is really weird, though.

  • Not what I expected.. Never the less it's always good to see Quick on the scene..

  • Chris Brown

    bababababababababaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanger!!!!

  • Stevie Janowski

    Currency would be so sick over a Dj Quik beat

  • james

    It's THE BISHOP!

  • 2dope4nope

    Nigs it's QUIK get it straight fuck a autocorrection, but regardless QUIK that nigga though!!!

  • biff tannen

    This is not the type of stuff I want from Quik.

  • I would have invited Donald Sterling to this shit for press. Beat knockery.

  • tambam

    you'll realize that is quik's son on the second verse

  • soulonice_

    Fucks wit it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Rick Grimey

    Before watching it I was like, "Quik featuring himself? Is he doing some split personality type shit?" I didn't know his son was in the game.. Shit I ain't even know he had a son period.. Not feeling the track tho

  • Jarrod Echols

    This is pure fire!

Albums

Weekly Dope v.18

Featuring new music from Danny Brown, Kendrick Lamar, Ab-Soul, Lloyd Banks, Ty Dolla $ign, Lil Wayne, and more.

0 Shares
Comments Off on Weekly Dope v.18
DOPE 8       3 NOPE
Songs

Allan Kingdom - "Froze"

The MPLS native breaks out of a rut and starts to get in a groove again.

0 Shares
Comments Off on Allan Kingdom - "Froze"
DOPE 16       8 NOPE
Songs

Marion Write - "Drink A Lil"

The Vegas emcee is back for the third week in a row.

0 Shares
Comments Off on Marion Write - "Drink A Lil"
DOPE 12       1 NOPE