Mac Miller - The Star Room [OG Version]

mac-miller-wmwtso-blurred

In case you didn't know, it's the one-year anniversary of Mac Miller's Watching Movies With The Sound Off. To help celebrate, Mac decided to liberate the original version of the album's intro track "The Star Room." Produced by my great friend Earl.

Show Comments
  • http://thatmorbidshit.tumblr.com/ FuckYouPayMe

    Coo track and all but "In case you didn't know, it's the one-year anniversary of Mac Miller's Watching Movies With The Sound Off."?
    Really?
    I mean, the album was dope but it don't exactly garner an "anniversary" .

    • Arnold

      fuck your opinion man.

      • ogtripleog

        Mac n cheese is corny tho.

        • Rodney Mcclinton

          fuck you hater Mac Miller better then your favorit rapper FYFR

  • james

    Prefer this over the album version

  • http://www.Dinoguns.bigcartel.com Save The Kids

    i prefer this version, but i think it was a smart decision to use the other version cus this OG version is probably too weird for most peoples liking.

  • Bambi

    this beat is hypnotizing. best earl beat I've heard to date. also think them releasing this version (the better one imo) so people revisit mac a year later. Dude is becoming a very solid artist

    • http://www.Dinoguns.bigcartel.com Save The Kids

      Hyponotzing sums it up perfectly, been on repeat 13 songs and counting.

  • HeruthaGod (Original N-G-R)

    I don't even remember what the album version sounded like but I'm pretty sure this was better. dope as hell

  • Jay Daniels

    Album version is the album version for a reason. I like the darker version, no denying this is dope as fuck though!!

  • Kaspurrr

    Prefer this version...

  • Samy Merabet

    holy shit

  • cam

    This was a top 3 album last year. And Red Dot Music was the best beat I heard in the year 2013!! This is fire BTW even though I like the original better.

  • Ryan

    Not many good albums came out last year, but I really enjoyed this one.

  • Rodney Mcclinton

    this is doge song on repeat !!

News

Joell Ortiz & !llmind Announce 'human' Tour

The Brooklyn spitter and Jersey producer will release their joint album on July 17th.

65 Shares
Comments Off on Joell Ortiz & !llmind Announce 'human' Tour
DOPE 27       0 NOPE
Video

Troy Ave - "Real N*gga" (Video)

Major Without a Deal is available in stores and online now.

31 Shares
Comments Off on Troy Ave - "Real N*gga" (Video)
DOPE 28       66 NOPE