TMNT (Trailer #2)

After revealing new movie posters for Michael Bay's upcoming Teenage Mutant Ninja Turtles reboot through a social media campaign that had fans voting on their favorite turtle (#TeamRaphael over here), Paramount Pictures has released a brand new trailer. Adding on the the first, the second early preview offers a much more in depth look at what to expect. You hear each turtles' voice, see more of the action, and let's not forget Shredder's first impression.

Leonardo (Johnny Knoxville), Raphael (Alan Ritchson), Donatello (Jeremy Howard), Michelangelo (Noel Fisher), Splinter (Tony Shalhoub).

TMNT hits theaters August 8th.

tmnt-poster-leo

tmnt-poster-mike

tmnt-poster-raph

tmnt-poster-don

Show Comments
  • Arun Gopal

    Michelangelo will always be my nigga

  • espyy

    It's too late to change that face?

  • Pizza Steve

    Looks like it will be dope

  • Lego Dre

    *Side Note*** the Homie Just told Me Lebron going back to Cleveland, yep niggas bout to be mad in Miami

  • Jae Brown

    Micheal Bay will fuck up your mothers dreams if you let him...I give these turtles fo' thumbs down

  • FireMadeFlesh

    How Donnie gonna fight with all that bullshit on? Really? They did my boy wrong.--And [Super] Shredder reminds me of that fake ass robot Silver Samurai from The Wolverine.

    I'm open to an update, but many aspects of this movie just seem to be on the overkill side. I still say no one will ever be able to trump the 1990/Jim Henson turtle designs. I'll wait for the reviews on this before I head to a theater.

  • Ohms

    NOT FEELING THIS AT ALL.

  • DC King Of Hearts

    If Michael Bay ruins this, I'll kill Megan Fox

    #TeamRaph

  • Arrie Mental Woodard

    some of yall need to get your emotions in check. turtles is/was the shit but lets not forget its still a fictional movie. Calm down, go watch the movie and shut the hell up!

  • Saugdenstock

    I don't know... it seems to lack in dubstep

  • Josh Morse

    I can't fucking wait

Video

Usher - "Crash" (Video)

Back with the dance moves.

9 Shares
Comments Off on Usher - "Crash" (Video)
DOPE 18       6 NOPE
Singles

Alicia Keys - "Hallelujah"

A return to her spiritually-empowered ballads.

5 Shares
Comments Off on Alicia Keys - "Hallelujah"
DOPE 22       7 NOPE
Video

RJ - "Change" (Video)

The fourth visual from the Cali native's OMMIO 3 mixtape.

11 Shares
Comments Off on RJ - "Change" (Video)
DOPE 14       3 NOPE