.
  • http://heartspilled.tumblr.com hazel

    yes. killed it.

  • Craig

    Love the new track, can't wait for the show saturday!

  • mncraig

    love them wonka beats. prof killed it.

  • spoons

    Loving the tempo changes, the beat is nice too

  • QueenGampo

    So dope. The beat on this track is hella good!

  • Ben Thatdood

    Prof back at it again yall! Wonka has some ill ass beats too. Now lets hear what the haters have to say.

  • BC.

    Good shit, as always!!

  • Downstairstvk

    Prof never fails to put out a dope track! Love it!

  • David Thacker

    Prof killed this song. Amazing job

  • Matt Fox-Johnson

    Dope!

  • Catherine Tony-maire

    Hell yeah! Prof did it again! :P
    Can't wait to hear it at the show saturday!

  • Alisha Yost

    Love it! Hope to hear this live Saturday!

  • doug

    Nice

  • http://www.BreathOfLifeApparel.com BreathOfLifeApparel

    Definitely sounds like a Willie Wonka beat! WE DIG!!

  • lc

    So stoked for the new track! Killed it!

  • https://www.facebook.com/marsha.curtis1 Marsha Curtis

    Loved it!! Prof Killed IT!!
    Like Always..
    xoxo

  • zfg

    dwam liking this alot

  • Ian

    That was one hot track!

  • Jenivenus

    Damn u and ur awesomeness Prof!!!! Hurry up with the full album!!!

  • guy

    Prof Nina Killing it as always!

  • Kimberly

    Prof is on FIYA! Keep it coming love

  • Pvanderbilt

    Solid beat. Killer vocal cadence and rhythm. Engineered to perfection. Looking forward to see this live.

  • Courtney

    Love hearing new music! Killed it !

  • Thatjakekid

    This shit is too tight

  • Racgel

    hellla good

  • emrich

    That boy Prof is a fool. Thats my baby daddy though. I love this new shit.

  • Raychul

    ZOO ZOO ZOO ZOO
    great tune

  • Mahyar Sorour

    LOVE IT!!! can't wait for Saturday!!!

  • Maria

    HoLLLLLAAAAAAAAA

  • Donavan

    That was sick. Love Prof

  • MattyThaSQRL

    This song is dope! I am soooo pumped for Prof Outdoors!!!!!!!

  • Dean at GrowYourFlow.com

    Danksauce!!

  • Izzie

    Chyeah.
    Stoked for Saturday.. I'm flying out in 3 days.

  • Izzie

    Chyeah.
    Stoked for Saturday. 'm flying out in 3 days!

  • Hambaby

    Zoo is so daaaaammmmmnnnnn good!! Love ya Prof. ..keep it coming! !

  • mmlips

    Bomb. Didnt expect anything less!!

  • emly

    Im so excited for Profoutdoors!!! Its makin me lose control of my basic motor skills. Ahhhhh!!

  • Dylan

    Another Great tune from PROF! Killing it like always.